Páginas

dilluns, 2 de març del 2015

La glòria del subcampionat


I Capo em va canviar. Vaig apartar a Frienda cap a l'esquerra i vaig recolzar-me al banc de pedra que teniem darrere de la improvisada banqueta. Amb una mà a les costelles vaig respirar profundament una, dues... fins a cinc vegades. Bec aigua. Em dono el tomb, parlo alguna cosa amb la Moncu...

Si les persones funcionem a base de sensacions, avui he tingut les pitjors del món. M'he aixecat a les vuit i per un segon havia pensat en tornar al Parc del Besòs per saber si m'havia deixat alguna part del meu cos a la gespa. Quan una hora llarga després he agafat el tren de tornada cap a Tarragona -en un dels regionals nous, en cap llauna d'aquelles de la #putarenfe- no sabia la manera d'estar assegut sense que cap part del meu cos és queixés...

El 15 dels Wyverns va embalat cap als aros. No em dona temps a pensar i em fico al mig del camp per a parar-ho. Planto els peus a la gespa. Flexiono els genolls, l'espero. Quan xoca contra mi faig força cap endavant per a tumbar-ho. Vull abraçar-ho... noto com en colpeja una pica a la costella i em tira cap endarrere. Noto com surto una mica cap al costat i caic a la gespa, un cop sec. Com un sac de patates llençat des d'un segon pis...

Hi ha una cosa que va quedar clara: definitivament, els Grims ja no són aquells xavals que al setembre anaven i venien cada dissabte a fer algo de quidditch. Els Grims ja no són un equip en formació. Els Grims ja no només donen esgarrapades, sinó que s'atreveixen a mossegar quan tenen la més mínima ocasió. Ens hem desinhibit una mica més... la timidesa queda superada pel somriure innocent d'aquells que van fent, van fent i després es desboquen com una manada ferotge.

Mai cap subcampionat ha sigut tant dolç com aquest. Mai hem sigut tan conscients del que hem avançat fins ahir a la tarda... un dia tindré que parlar de la glòria del segon lloc. O començo, en parlo a partir d'ara.

Arrancamos...

Foto: Eagles i Grims en plena sintonia després de la final.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tots els comentaris han d'anar signats amb nom/pseudònim. No es publicaràn aquells que tinguin un contingut violent, sexista i homòfob o que ataquin a l'autor o a tercers.