Páginas

diumenge, 15 de març del 2015

Tocar el que no sona


"Quan la no integració d'un subjecte no es deu per motius pedagògics o tècnics sol ser presumiblement per carències d'habilitats socials. I la carència d'aquests ítems en una persona que conforma un grup -diguem-ne un equip- pot ser perjudicial per a la convivència d'aquest.

La falta d'habilitats socials pot incrementar-se per una falta de personalitat pròpia, segurament hi hagi carències en alguna àrea de la personalitat. L'egoisme sorgeix com a mecanisme de defensa molt lloable sempre i quan no repercuteixi en el compromís que ronda perenne a un col·lectiu".

Font: apunts d'Habilitats d'Autonomia Personal i Social (HAPS)

--

Ahir vaig tenir una bona rabieta. Un bon cabreig justificat: no em penedeixo de la reacció que vaig tenir, només d'haver trencat la dinàmica de l'entreno. Assumeixo la responsabilitat i reconec que el caràcter em va jugar una mala passada... i la meva reacció va ser, entenc, comprensible.

Ho sento molt pel Iago i l'Albert, no esperaven res d'aixó. I a capo i a la majoria del grup de caçadors.  A quasi tots: ho sento. A ningú li agrada que se'n fotin d'ell a la seva cara i que esgotin la seva paciència. No m'agraden els experiments amb gasosa ni les ximpleries imitant a un altre equip: s'ha de tenir la nostra personalitat pròpia i no ser un succedani d'altres.

Finalitza la setmana com va començar: amb un cabreig. N'estic fart de que em toquin el que no sona. Ja som prou grandets adonar-nos del que es fa malament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tots els comentaris han d'anar signats amb nom/pseudònim. No es publicaràn aquells que tinguin un contingut violent, sexista i homòfob o que ataquin a l'autor o a tercers.