Páginas

dimarts, 30 de juny del 2015

(-24!) Ai Sarteano... quines ganes que et tinc!


El temps vola i ja estem allà gairebé: en poc més de vint-i-quatre dies hi serem jugant a la Toscana (alguns se la imaginen com els paratges idíl·lics dels anuncis de Buitoni) a l'avern d'Itàlia. Passarem del caloret català i la seva briseta a lo més semblant d'un forn de pa a Mordor. Sarteano és encantadora fins que ens caigui a sobre un bat de sol mentre que correm pel camp.

Porto unes setmanes ben entretingut: el crowfunding de la selecció ja està fet (no sigueu guarrus, doneu encara que sigui un euro!) i altres coses dels Grims que no avançàven avui les he diexat ben encarrilades -gràcies nois-. No sé si és el fet de ser més lliure ara, de tenir més temps o de centrar la realitat en una cosa que no faci mal, però avui ha sortit tot rodó.

Amb el peu... la cosa m'està rallant molt darrerament. Des de dijous em fa una mica de mal -potser es de no moure'm quasi rés- i torno a fer descans. Utilitzo una crossa i vigilo molt de no fer moviments en brusc. Tinc al cap fixats els dies nou i deu de juliol, quan tinc -espero- la darrera placa i la cita amb el traumatòleg. Vull ser optimista... vull pensar que la situació em cansa molt i que estic alerta per qualsevol cosa que li pugui succeir al peu.

Amb tot, aquesta setmana he tornat a escriure i a llegir. A banda de ser una mica freak del quidditch... soc també freak de la literatura: m'estic llegint on line una antologia de poesia portuguesa. I a banda també escric alguna cosa... a poc a poc. Tot sigui per mantenir la ment ben ocupada.

I amb tot, si ajuntem algunes coses d'aquesta entrada: calor, Sarteano -ingredient principal- fer coses amb bon humor i el fet de llegir i escriure m'ha sortit el paratge Buitoni que abans deia que alguns s'imaginen. No és que sigui perfecte aquest moment, que no ho és, us ho asseguro, però és el que em toca viure. I no penso rebutjar-ho ni amb mala cara ni amb males paraules. Toca gaudir-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tots els comentaris han d'anar signats amb nom/pseudònim. No es publicaràn aquells que tinguin un contingut violent, sexista i homòfob o que ataquin a l'autor o a tercers.